středa 14. června 2017

Zvířátka ze dvorku, part I

Musím ta zvířátka udělat na několik etap, nedá se nic dělat. Z asi 15 různých druhů, které bych ráda dokreslila, mám zatím jen tyhle tři.

Jako dekor půjdou na prostírání (zatím jsou na něm exotická zvířata a ptáčci) a pokud vyčáruju zvířat 20, bude i pexeso. A všechno možné okolo, už ten můj styl asi znáte. Mám ráda, když to ladí.

Moc si tohle "obyčejné" zvířecto užívám, prostě mě baví... Ale koukám, jak je to postupně stále větší freestyle... Možná, že na konci dojdu k dokonalé čáře a prohlásím jí za krávu.






6 komentářů:

  1. No to je krása! A nebudou náhodou i domácí zvířátka na A4 k zarámování? To bych brala hned. Na to prostírání se taky těším moc. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, možná jo, když to půjde a bude to ladit... :)

      Vymazat
    2. :) Už se nemůžu dočkat:) Potřebuju to "nutně" dětem do pokojíčku!!! Nejlépe hned:) J.

      Vymazat
    3. Všichni chtěj všechno nejlépe hned :))). Já taky :D.

      Vymazat
  2. To je krása! Úplně do čítanky!

    OdpovědětVymazat